Adat Kiterjesztett valóság

Mi a lead gyűjtés jövője?

2018-11-19

author:

Mi a lead gyűjtés jövője?

A lead gyűjtés és az adatbázis építés a webes feliratkoztatás megjelenése óta nem nagyon változott. Előtte valamilyen szórólapon gyűjtöttük a reménybeli vevők adatait, azóta valamilyen online űrlapon. Persze vannak variációk, hiszen a szórólapot néha hoszteszek töltik ki, online űrlap lehet Facebookba építve, vagy akár slideshare preziben is használhattunk ilyen funkciót.

De persze nem írnék róla, ha ne lenne valamilyen izgalmas új megoldás, ami felületeket hidal át! 🙂 Persze, hogy van!

Mit szólnál hozzá, ha tudnál lead-et gyűjteni úgy, hogy a célcsoportod a telefonján megnéz egy tárgyhoz kapcsolódó kiterjesztett valóság elemet, majd ott rögtön fel is tud iratkozni? Szerintem érdekesen hangzik, még ha leírni bonyolultabb is, mint megnézni. A dolog ugyanis létezik.

Lead gyűjtés kiterjesztett valóság segítségével
Lead gyűjtés kiterjesztett valóság segítségével

A Facebook kiterjesztett valóság platformját használva ugyanis megoldható a folyamat. Nézd meg ezt a videót!
A telefont ráirányítják egy képre a falon, megjelenik egy motor 3D-s képe, és egy lead gyűjtő form.

Viszlát online-offline határ, üdv crossplatform, élménygazdag lead gyűjtés! 🙂