Kiterjesztett valóság Smart Marketing

Hogyan hozz ki többet az újsághirdetéseidből?

2019-02-11

author:

Hogyan hozz ki többet az újsághirdetéseidből?

Minél nagyobb egy újsághirdetés, annál drágább. Hogyan lehet maximalizálni a figyelmet, és kihozni minél többet a megvásárolt print felületből? A kiterjesztett valóság ebben is segíthet.

A Spark AR technológiával foglalkozó egyik csoportban találtam a következő videót, ami gyönyörűen megmutatja, milyen lehetőségek vannak a print média újraértelmezésének.

Nézd meg a következő videón!
(Ha túl nagyba jelenik meg, görgess tovább, mert van alatta is szöveg)

Újséghirdetés és kiterjesztett valóság

Hogyan lehet hatékonyan hasznosítani a drága print felületeket?Íme egy jó példa egy apartman hirdetésen keresztül bemutatba.Forrás: Spark AR Creators Spark AR Community csopportja.

Közzétette: Smart Marketing Kora – 2019. február 11., hétfő
Please accept preferences, statistics, marketing cookies to watch this video.

Ahogy a videóban látható, a koncepció egyszerű: irányítsd rá a Facebook kameráját a hirdetésre, ami fölött egyszer csak megjelenik egy virtuális tárgy. Jelen esetben egy épület, mivel ingatlan hirdetésről van szó.

Nyilván nem fogja mindenki megnyitni, de akik igen, szeretni fogják, jobban megértik a terméket (vagy a szolgáltatást). A hirdetés pedig hatékonyabb lesz, jobban meg fogja érni az árát.

Az online és az offline között pedig ismét eltűnik egy határ, ahogy erről a korábbi cikkben is volt szó, ahol egy óriásplakát kapott plusz funkciókat a kiterjesztett valóságnak köszönhetően.